Torsdag 3/3-2011

Idag gick man upp skapligt tidigt för att åka in till uppsala på arbetsintervju.. USch det var inte det lättaste att hitta dit inte! jag vart stressad som tusan eftersom jag hade 10min på mig att leta rätt på huset som intervjun skulle hållas i! Till sist fick jag ringa tjejen som jag skulle träffa och säga det att jag inte hittade, men hon kom ju inte i från uppsala så hon visste ju inte själv hur man hittade så bra där! gah!.. jag fick i alla fall prata med en annan chef som kunde förklara vägen för mig! Kom in precis 10.30! TUR!! pinsamt om man skulle komma försent ju!!!

var där inne i ca 30min, och massa frågor ställdes! men jag tyckte det gick bra faktiskt! Dom skulle höra av sig med svar inom 2veckor! får se hur det går då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0