sovjour

gick till jobbet igår kväll vid 21.30 och jobbade till 08.30imorrse. Det var en lugn natt så det gick kanon. Ska börja jobba fler nätter och kvällar. Inatt fick jag gå dubbelt eftersom det var min första natt, men 2juni börjar mina ensamma nätter, kommer nog gå skit bra skulle jag tro. var otroligt lugnt där på natten..

Idag var jag även uppe på sjukhuset och fick min medicindeligering, så nu kan jag sätta fart med kvällspassen. Eftersom man är tvungen att ha det då. Skönt att kunna jobba vilket pass som hellst :) får man kanske lite mer timmar varje månad.

Imorgon ska jag jobba hos den andra brukaren som jag går dubbelt hos just nu, får se hur det går! ska känna efter lite extra mycket hur jag tycker det känns och om jag vill fortsätta jobba där. Isåfall ska jag börja jobba ensam där är det tänkt.. men vi får se hur det känns efter imorrn.. jag har ju vbara varit där 1gång tidigare. jobbar mellan 07.30-15.30..

I helgen blir det en sväng till några bekanta till nicke, åka till deras stuga i närheten av stockholm.. lite grillning och mys.

Efter det åker jag hem till mamma och pappa och spenderar nån dag hos dom :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0